Obchodní podmínky

Součástí obchodních podmínek je i Reklamační řád

1. Použité zkratky

  • Provozovatel internetového obchodu – dále jen provozovatel
  • Internetový obchod qTenis.cz – dále jen internetový obchod
  • Kupující – subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží

2. Objednávka

Vyplněním a odesláním objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu zákazník potvrzuje závaznost objednávky a souhlas s těmito obchodními podmínkami. O přijetí objednávky, pokud uvedete správnou emailovou adresu, budete informováni potvrzovacím emailem. Pokud potvrzovací email s kopií objednávky nepřijde, kontaktujte nás prosím buď telefonicky, nebo prostřednictvím tohoto formuláře.

Potvrzovací email o přijetí objednávky do systému není potvrzením objednávky. Potvrzení objednávky pošleme na Vaši emailovou adresu nebo sdělíme telefonicky po ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží.

Pokud Vámi objednané zboží není momentálně skladem, nebo není možné dodržet uvedený dodací termín, budete o této skutečnosti informováni prostřednictvím elektronické pošty. Pokud v takovém případě provedete do 24 hodin storno objednávky, buď prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky, objednávka je považována za zrušenou. Při stornu objednávky poslaném emailem nezapomeňte uvést Vaše jméno, emailovou adresu a popis zboží, jehož objednávku stornujete.

3. Storno objednávky

Ze strany kupujícího – kupující může objednávku stornovat kdykoliv před závazným potvrzením objednávky bez udání důvodu. Po závazném potvrzení objednávky lze provést storno pouze tehdy, když prodávající nesplní smluvené podmínky dodání či před závaznou objednávkou. V opačném případě si prodávající vyhrazuje právo účtovat skutečné náklady spojené s expedicí zboží k zákazníkovi dle zákoných podmínek.

ze strany prodávajícího – prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží nebo náklady za realizaci či doručení objednávky a zákazník změnu ceny neakceptuje. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Pokud kupující již část nebo celou částku kupní ceny uhradil, bude mu zpět převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 kalendářních dní.

4A. Odstoupení od kupní smlouvy

ze strany kupujícího – kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO).

Písemně nás kontaktujte, že žádáte o odstoupení od smlouvy. Uveďte číslo objednávky a datum nákupu.

Zboží pošlete zpět na adresu uvedenou v sekci kontakt a to za následujících podmínek:

  • musí byt v původním nepoškozeném obalu
  • nesmí být použité
  • nesmí být poškozené,
  • musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.)
  • s originál dokladem o koupi

Neručíme za případnou ztrátu nebo poškození zboží na cestě k nám. Neposílejte, prosím, zboží na dobírku, jinak nebude vyzvednuto.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zboží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno na naši provozovně za manipulační poplatek ve výši 1% prodejní ceny zboží za den uschování.

4B. Výměna zboží – postup

Výměna zboží s nevhodnou velikostí (barvou)

V našem e-shopu máte možnost bezplatné výměny zakoupeného zboží, které je vyráběno ve velikostním sortimentu, za zboží ve velikosti, která Vám bude lépe vyhovovat. Pokud tedy např. zjistíte, že Vámi objednaná tenisová obuv je Vám malá, zabalíte je zpět a kompletní včetně dokladů je doručíte na naši adresu ( např. osobně nebo poštou – jako obyčejný balík). Vyměněné zboží Vám v nejkratší možné době ( uvědomíme Vás e-mailem ) zašleme bez poplatků ( tj. bez poštovného a balného ) na Vaši adresu. Podmínkou bezplatné výměny je, že zboží nesmí nést známky používání a opotřebení ( např. obuv již použitá na kurtu, atd.),   musí byt v původním nepoškozeném obalu . Pak již bezplatná výměna není možná.

Kterého sortimentu se tato jedinečná výhoda týká ?

  • Veškeré oblečení – kraťasy , trička, bundy, ponožky apod.
  • Tenisové obuvi
  • Velikostí gripu u raket

Před zasláním je nutné kontaktovat nás e-mailem, abychom např. mohli dopředu doobjednat chybějící velikosta obratem zboží vyměnit. Pokud necháte zboží doručit, posílejte je vždy jako obyčejný balík, dobírky nebudou přijímány.

Stručný postup:

  • a) sepište průvodní dopis – žádejte správnou (velikost, barvu či další atribut) – vložte dopis ke zboží
  • b) zabalte zboží a pošlete na adresu: eWhite,s.r.o. – Luka pod Medníkem 17, 254 01, Jílové u Prahy
  • c) do balíku přiložte kopii originálu faktury

5. Zpracování objednávky

V případě nejasností má provozovatel, případně jeho zodpovědný zástupce právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů. Pokud nebude možné kontaktovat zákazníka telefonicky nebo emailem uvedeným v objednávce, protože údaje budou nesprávné, nebo pokud zákazník neopraví požadované údaje ani po upozornění provozovatelem, objednávka bude stornována.

6. Dodací podmínky

Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. Dodací lhůty jsou vždy u každého zboží uvedeny. U zboží běžně dostupného a zboží, které máme na skladě, probíhá odeslání zásilky zpravidla tentýž nebo následující pracovní den. Pokud není dodací lhůta uvedena, je možné využít příslušného formuláře nebo emailu a poslat dotaz na dostupnost žádaného zboží. Po zjištění lhůty Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo na Váš e-mail.

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na uvedené místo. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad.

Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice. Náklady na doručení zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník, aktuální ceník je uveden na stránkách internetového obchodu.

7. Odstoupení od kupní smlouvy

ze strany kupujícího – Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním, neotevřeném a nepoškozeném obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží obratem vrátí prodávající zákazníkovi odpovídající částku.

ze strany prodávajícího – Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží nebo náklady za realizaci či doručení objednávky a zákazník změnu ceny neakceptuje. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.

8. Záruka a reklamace

Součástí obchodních podmínek jsou reklamační podmínky, které jsou v plném znění v zde nebo v písemném provedení na provozovně prodávajícího.

9. Ceny zboží, DPH

Provozovatel internetového obchodu je plátcem DPH. Všechny ceny uváděné na stránkách internetového obchodu jsou uváděny včetně DPH. Na koncovou cenu má v případě SR vliv i aktuální kurz.

10. Prodej a platba za zboží

Prodávající je majitelem zboží a prodává jej kupujícímu (zákazníkovi).

Zboží je majetkem prodávajícího do doby, než je zákazníkem v plné výši zaplaceno (u bezhotovostních plateb se za zaplacení považuje doba, kdy se prodávajícímu částka převede na účet).

11.Formy doručení a způsoby platby

Tento internetový obchod využívá pro doručení Vašich objednávek:

  • Služeb PPL
  • Pro větší (objemnější nebo těžší balíky) využíváme službe PPL, DHL nebo firmy GEIS.
  • Na Slovensko zasíláme vždy PPL (DHL).
  • Do zahraničí vždy DHL nebo GEIS.
  • Zákaznici mají také možnost odebrat zboží na naší provozovně: Praha – Západ nebo Praha 10, více viz. kontakty.

 

Zákazník může na tomto internetovém obchodu zvolit následující způsoby platby:

  • Osobní odběr – platba v hotovosti
  • Dobírka – PPL
  • Platební model eBanky /pro klienty Raiffeisen Banky
  • Platba převodem / PPL
  • Platba kartou

12. Ochrana osobních údajů

Tento internetový obchod se ve své činnosti se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Vaše data u nás uschovaná jsou chráněna před zneužitím a nikdy nebudou poskytnuty žádnému třetímu subjektu. Vaše data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu a to pouze pro účely statistického zpracování a přímé komunikace se zákazníkem.

Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.

Internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (hackerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.